Monday 16 April 2012

A rohanásban most csak ennyi




Ezt most jól kipróbltam, hogy ilyet lehet-e betenni. De hála a Gugli Streetview-jának, lehet. Ez a hely azért fontos, mert amikor még Skóciában dolgoztam állványozókkal és teljes erőmből a tengerre kívánkoztam, mint akármi, csak hogy tengeren lehessek. (Ha kabint nem adnak a hajón, úszok utána). Minden reggel és délután ezen a hídon sétáltam át a meló-vasútállomás relációban és ezen a ponton küldtem egy kacsintós-cuppanóst a tengernek, hogy várjál csak, jövök majd. És tényleg minden idegszálammal arra vágytam, hogy már a tenger vegyen körül. Bármelyik, csak nagy pocséta legyen. Hát a rohanásban most csak ennyi. 

(Majd ha rájövök, hogy a pubokat hogyan lehet ezen bejelölni, jutnak majd még eszembe dolgok)

1 comment:

  1. Már tegnap este is néztem!Nagyon jó! :) Na siess haza!

    ReplyDelete