Sunday 1 April 2012

What goes around, comes around

Annyiféleképpen kezdhetném. Elmesélhetném a stoppolásokat Siroki motoros találkozóra, ami csak egy laza nyári parkban ülésnek indult Z-vel. Vagy a Daliban üldögélést, amikor széptezsvíremmel volt párszáz forintunk és egy doboz cigink és Hobót akartunk hallgatni a diósgyőri várban. Mind egy kaland. El fogom mesélni, csak merje kérni valaki. De a mai, az aranyos volt.

Úgy estek be spanyolok a Borharapóba, ahogy nem szoktak. Olyan tanácstalan képpel és bármilyen szótár nélkül, ahogy csak a nagyon bátrak indulnak el. Mondjuk én elindulnék a sosemvolt csajommal délkelet-Grúziába. Hátha.

Szeretem és értékelem. Az indulást, a lendületet és az utat, amit idáig megtesznek, és annyira furcsa feltenni a kérdést, amit én is megkaptam, hogy "and what the feck's brought you here?" amire a válasz ezúttal egy rutinos "we're travelling around here" - "around where?, Hungary?" és felsorolta a Balkánt. De akkor is, ha egy régi térkép tévedése miatt akadtak el itt, remélem nem csalódtak. Itt, a mi városunkban nem csalódhattak. És bocs Hollókő, de Egerbe küldtem őket az útjukra tovább, egy telefonszámmal, amire számíthatnak. Ami nekem annó egyszer igencsak az egy szál kapaszkodóm volt.


No comments:

Post a Comment