Saturday 14 April 2012

Már csak nemsok

Mindegyik kanyar valamilyen szempontból leg. Nekem például ez hiányzik legkevésbé a hátam közepére se. Érdekes, volt már honvágyam, igaz az hosszabb távollétekkor volt, ez a pár hét semmi, de most nagyon otthon lennék. Otthon otthon. Csinálni, haladni, hogy végre hátradőlhessek és azokat a dolgokat csinálhassam (meló keresés, kisebb összejövetelek, koccintgatással, főzéssel, kit tudja még mivel. ja gitár) amiket már igazán szeretnék. Hát ezek és az ehhez vezető dolgok járnak a fejemben. Annyi ötletem van és lesz is még.

Gondolkodtam, hogy mi a bánattól van jó kedvem, úgy általában. De aztán ez az. Hogy látszik a cél és az út is és mögöttem gyűlnek a lábnyomok. Egyszer jó lesz. Nem csak nekem. Majd kialakul egy nekünk is.



No comments:

Post a Comment