Monday 12 March 2012

Hosszú sípszó

Ha lenne olyan diktafonom, amivel egyből ide tudnék posztolni és kifütyüli a tintát/pixelt nem tűrő szavakat és összetett kifejezéseket, kábé ennyit tudott volna ide írni. "---------------------------------------------".

Ritkán vagyok mérges, de tegnap az voltam. Nem kicsit. Igazán. Ez a jó abban, hogy csak címszavakat tudok a cigarettaszünetemben beírni, mert csúnya lett volna. Na mindegy is. Vázolom:
Összejöttek a dolgok, amilyen aranyosan és jóhírekkel indult az este, a műszak annyira böszmére sikerült. A későnérkezők miatt ráhúztunk majdnem 2 órát, addigra már mindennel el voltam úszva és esélyem sem volt a fény felé evezni, mindíg csak mélyebbre a csúnyába. Amikor meg már kezdett volna látszani, hogy hogyan lesz ebből rend, a későnérkezők kigondolták, hogy Den Helder Heliport várótermet játszanak és nem a biliárdszobába, tévészobába, szaunába, kávézóba mennek megbeszélni, hogy de jó fejek azóta is, hogy legutóbb látták egymást, hanem inkább engem tartanak fel és ráadásul még a hülye ötleteikkel is betalálgattak. Gondolom látták az arcomon a kifejezést, hogy "menjél már a kabinodba, vagy ahova akarsz te barom". De a jót is meg kell látni ebben is. Legyőztem a "Jeckyll and Hyde"-ot magamban, úgyhogy bármikor le tudom szerintem.

Erről ennyit. Gonolni sem akarok erre az estére többet, nemhogy emlékezni később.

No comments:

Post a Comment