Sunday 18 March 2012

Álmos

Beszélgetek így korán az egyik kisbarátnőmmel. Álmokról. Szerinte értek, hozzá, szerintem nem. De biztos valamire alapozza, szóval jól esik. Mindenesetre most én már közeledek az álmomhoz így reggel, ő meg távolodik, de emlékszik. Nem tudom megfejteni, nyúzhatnám, hátha valami kikerekedik belőle, de az nem most lesz. Egyrészt mert fáradt vagyok, másrészt mert sikerült egy nagy blőd marhaságot írnom, aztán eszembe jutott, hogy amikor nem vagyok ennyire kávémeghajtású és kedvemre alhatok, olyankor szoktam álmodni.

Most az, hogy ezeket mennyire jegyzem meg, gondolom régi sportolásaim az agykontroll körül segítenek, bár nem tudatosan, de tudok rájuk figyelni. Főleg a kedvenceimre. Repülni már régóta tudok (álmomban, úgy értem. persze munkahelyről is, meg repülő alkalmatosságokkal is, de ez off). Szeretek is nagyon, csak olyan álomból felébredni nem. Meg valamennyire tudatos is vagyok álmomban, nem csak nézem, hanem tudom, hogy álmodom és megtehetek dolgokat, merthát az én álmom, ebbe szóljon már bele valaki. Volt amikor a strandunk jó nagy volt és egyedül lófráltam bent, sokminden történt, de hogy nem kellett volna ottlennem az hamar kiderült (gondolom hétfő lehetett, akkor nincs nyitva - off). Márpedig úgy, hogy az őrző kutyák valami förtelmesen nagy, ijesztő, kábé Underworld féle farkasok voltak és gyorsak és kicsit sem trenírozott ebek, vagy ha mégis, akkor az én elpusztításomra voltak kiképezve. Na akkor döntöttem el, hogy nehogy már a saját álmomban én szívjam meg. Úgy döntöttem jöjjön csak, szétrúgom a francba. És úgy is lett. Valami Mátrix Neó féle képességeim birtokában kirugdostam őket a horizontról. Ez úgy jól esett. Azt hiszem arra keltem, hogy nagy sikerélményemben rá szeretnék gyújtani.

Na, ha már feldobtam és tényleg alvás lesz, a beszélgetés ott tartott, hogy szóbakerült egy álom. Egy papucsról. A beszélgetés (bocs ha beteg):

"- ... multkor egy papuccsal álmodott 
- nem hangzik nagyon izgalmasnak
- pill. addig írhatsz ha gondolod
- ott volt egy papucs. hmm. aztán? aztán nem mozdult, csak ott úgy... ottvolt. sokáig nézted? sokáig. cseppet sem? nem. meg sem rezzent. rákiabáltam és egy ficcenés sem. csúnya unalmas rózsaszín papucs. olyan unalmas volt, hogy még az álmomban is elaludtam. az álom az álombanban is álmodtam. egy papucsról. basszameg. fel kell ébredni."

No comments:

Post a Comment