Wednesday 26 November 2014

Menza

Kiscsikó koromban menzás voltam. Menzajeggyel, Erzsikenénihez való sétálással és hosszú sorbanállásokkal. Finom volt. Erről annyit érdemes még itt megjegyezni, hogy sosem voltam válogatós, kispajtásaim között viszont akadt néhány, aki az akkori definíció szerint a 'kényes csaj / válogatós' kategóriába esett.

Már nem emlékszem, hogy a repeta hiánya, vagy a tápérték miatt, de egy napon elégedetlen lettem az ellátmánnyal. Innentől Édesanyám változatát ismerem:

"-Mi volt az ebéd kisfiam?
-Nemtom. Nem voltunk.
-Hogyhogy nem VOLTATOK?
-Kiiratkoztam a menzáról.
-És Nándika?
-Őt is kiirattam. Nem megyünk oda többet.
-Jól csináltad, most majd höhettek haza éhesen."

A bruttó 10-12 évemmel azt hiszem ezt nagyívűen oldottam meg.
ps.: akkor még volt baracklekvár fánk és 100-nál kevesebb üveg sosem volt belőle.

No comments:

Post a Comment